

Elektrozawory standardowe
|
Zawór 3/8" wykonany jako 2/2-drogowy normalnie otwarty lub normalnie zamknięty bezpośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 12 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, gaz palny (500 mm H2O), gaz szlachetny, olej napędowy, alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda, syrop, olej smarowy. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
Zawory 3/8"-1/2" wykonane jako 2/2-drogowy normalnie otwarty lub normalnie zamknięty pośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 20 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, para niskociśnieniowa (140 oC), gaz szlachetny, olej napędowy, alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda, syrop, olej smarowy. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
![]() |
|
Zawory od 3/8 do 3/4" wykonane jako 2/2-drogowy normalnie otwarty lub normalnie zamknięty pośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 20 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, olej napędowy, alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
![]() |
|
Zawory od 3/8 i 1/2" wykonane jako 2/2-drogowy normalnie zamknięty pośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 12 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, para niskociśnieniowa (140 oC), olej napędowy, alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
Zawory 3/8"-1/2" wykonane jako 2/2-drogowy normalnie zamknięty pośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 20 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, para niskociśnieniowa (140 oC), olej napędowy, alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
![]() |
|
Zawór 1/2" wykonany jako 2/2-drogowy normalnie zamknięty lub normalnie otwarty bezpośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 3,5 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, gaz palny (500 mm H2O), gaz szlachetny, olej napędowy, alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda, syrop, olej smarowy. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
Zawory 3/8"-1/2" wykonane jako 2/2-drogowy normalnie otwarty pośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 18 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, para niskociśnieniowa (140 oC), gaz szlachetny, olej napędowy, alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda, syrop, olej smarowy. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
![]() |
|
Zawory 3/8 - 1/2" wykonanane jako 2/2-drogowe normalnie zamknięty lub normalnie otwarte o kv = 130 pośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 16 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, para niskociśnieniowa (140 oC), alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda, olej napędowy. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
Zawory 3/4"-2" wykonane jako 2/2-drogowy normalnie otwarte lub normalnie zamknięte pośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 16 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, para niskociśnieniowa (140 oC), alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda, olej napędowy. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|
![]() |
|
Zawory 3/4" wykonanane jako 2/2-drogowe normalnie zamknięty pośredniego lub bezpośredniego działania. Maksymalne ciśnienie robocze - 15 bar Wykonywany w wersjach na następujące media: powietrze, para niskociśnieniowa (140 oC), alkohol - benzyna - chlorki - nafta - rozpuszczalniki (nie ketony), woda, olej napędowy. Budowa: korpus z brązu, tuleja ze stali nierdzewnej.
|