Witamy serdecznie!

Jak zdać urządzenie do naprawy
Serwis : dokumenty do pobrania w formacie PDF

Jak zdać urządzenie do naprawy?
1. Osobiście w punktach zdawczych
Pompę lub sprężarkę można zdać osobiście w jednym z punktów zdawczo-odbiorczych
naszych partnerów. Lokalizacje: Gorzów, Poznań, Wrocław, Legnica, Jelenia Góra, Śrem, Wolsztyn, Lubin, Głogów, Wałcz, Ziel. Góra, Nowa Sól.

Dane teleadresowe znajdą Państwo poniżej. Sieć puntów zdawczych która przyjmuje urządzenia do naprawy:

 

Hurtownia grupy SBS Gorzów Wielkopolski

ul. E. Orzeszkowej 26 (dawna ul. Szenwalda)

tel. 095 720 67 20

fax. 095 720 67 19

Godz. otwarcia:

pon-pt: 07.30-15.30

sob: nieczynne

 

Hurtownia grupy SBS Nowa Sól

ul. Przemysłowa 34

tel. 68 388 07 35

Godz. otwarcia:

pon-pt: 07.00-16.00

 

Hurtownia grupy SBS Wałcz

ul. Budowlanych 10b

tel. 67 387 01 00

tel. kom. 535 329 763

Godz. otwarcia:

pon-pt: 07.30-15.30

 

Biuro grupy SBS Poznań

Biuro doradcze:

tel. 61 622 26 37

Przedstawiciel handlowy:

tel. kom. 780 043 046 

Godz. otwarcia:

pon-pt: 07.00-16.00

 

Hurtownia grupy SBS Wolsztyn

ul. Przemysłowa 7

tel. 68 347 16 26

Godz. otwarcia:

pon-pt: 08.00-16.00

 

Hurtownia grupy SBS Śrem

ul. Sikorskiego 72

tel. 61 622 26 37

Godz. otwarcia:

pon-pt: 08.00-16.00

 

Hurtownia grupy SBS Głogów

ul. Południowa 4

tel. 76 834 07 26

Godz. otwarcia:

pon-pt: 08.00-16.00

 

Hurtownia grupy SBS Jelenia Góra

ul. Wincentego Pola 39

tel. 75 645 07 10

Godz. otwarcia:

pon-pt: 08.00-16.00

 

Hurtownia grupy SBS Legnica

ul. Chocianowska 11

tel. 76 721 83 25

Godz. otwarcia:

pon-pt: 08.00-16.00

 

Hurtownia grupy SBS Wrocław - Mokronoska

ul. Mokronoska 2

tel. 71 341 94 67

Godz. otwarcia:

pon-pt: 07.30-16.00

 

Hurtownia grupy SBS Wrocław - Strzegomska

ul. Strzegomska 141/145

tel. 508 898 542

Godz. otwarcia:

pon-pt: 07.30-15.30

 

Hurtownia grupy SBS Lubin

Marii Skłodowskiej - Curie 91d

tel. 506 025 061

Godz. otwarcia:

pon-pt: 07.00-16.00

Sieć punktów zdawczych dla nieprawnych urządzeń
2. Spedytorem
Można ją również przesłać do Działu Serwisu Gwarancyjnego i Pogwarancyjnego spedytorem. Należy w dwóch kopiach załączyć wypełniony protokół zdawczo odbiorczy. Proszę nań nanieść swoje dane, typ zdawanych urządzeń, a jedna kopia protokołu zostanie Państwu odesłana.
Polecamy usługi spedytorów: DHL, UPS, Schenker Logistics, GLS, Poczta Polska.
Powyżej 31,5 kg zalecamy wysyłać urządzenia na palecie, koszt przesyłki wynosi każdorazowo około kilkadziesiąt PLN za przesyłkę.
3. Odbiór na kilku trasach
Na trasach Wrocław- Legnica- Lubin- Głogów- Nowa Sól- Zielona Góra- Międzyrzecz- Gorzów, Gorzów- Wałcz, Zielona Góra- Sulechów- Wolsztyn- Poznań, Legnica- Jelenia Góra możliwy jest odbiór i dostawa naprawionych urządzeń naszym transportem firmowym. Szczegóły należy uzgodnić z kierownikiem działu serwisu. Obsługujemy miasta: Lubin, Polkowice, Środa Śląska, Głogów, Świebodzin, Sulechów, Międzyrzecz, Skwierzyna, Strzelce Kraj., Dobiegniew, Bolków, Jawor, Złotoryja, Kościan, Czempin, Człopa, Grodzisk Wlkp. i inne.

Formularz przyjęcia uszkodzonego produktu do serwisu wygląda tak:

 
Uwaga:
1. Koszt diagnozy urządzenia o mocy silnika:
do 1,5kW wynosi 50,00 zł netto
powyżej 1,5kW do 3,0kW wynosi 100,00 zł netto
powyżej 3,0 kW wynosi 150,00 zł netto
2. W przypadku zgody na naprawę koszty diagnozy są anulowane.
3. Naprawione urządzenie wydajemy tylko za zwrotem pokwitowania.
4. W przypadku braku decyzji klienta co do remontu w terminie do 30 dni od daty przyjęcia, urządzenie zostanie
odesłane do klienta na jego koszt lub zezłomowane.
5. W przypadku nieodebrania naprawionego urządzenia z serwisu w terminie do 40 dni od daty jego przyjęcia,
zostaną naliczone koszty magazynowania w wysokości 0,5% wartości naprawy za każdy dzień zwłoki.

Warunki gwarancji na usługę naprawy:
- Na naprawę udziela się sześciomiesięcznej gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw. 
- Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego produktu oraz nieprawidłowości
w funkcjonowaniu urządzenia w zakresie nie związanym bezpośrednio ani pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy. 
- Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa zleceniodawcy do domagania się zwrotu utraconych zysków w czasie
trwania naprawy gwarancyjnej.
- Gwarancja nie obejmuje usterek i awarii urządzenia spowodowanych uszkodzeniem mechanicznym lub też użytkowaniem
urządzenia w nieodpowiednich warunkach, nie zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia, przeróbkami i zmianami
konstrukcyjnymi urządzenia oraz naprawami wykonanymi samodzielnie lub przez inny serwis. 
- Zleceniodawcy przysługuje zwrot poniesionych kosztów naprawy w przypadku gdy: w okresie gwarancji dokonano
3 istotne naprawy a produkt nadal wykazuje wady lub punkt serwisowy stwierdzi, że powstała wada niemożliwa
do usunięcia. 
- Gwarancja jest wydłużana o czas jaki urządzenie przebywa w serwisie w czasie napraw gwarancyjnych. 
- Serwis nie zwraca kosztów dostarczenia towaru do serwisu.
- Użytkownik przekazujący produkt do serwisu w celu dokonania naprawy akceptuje wszystkie powyższe warunki.

Galeria zdjęć

Nasza firma...
To stały rozwój
Nasza pasja...
To Twój sukces
Nasza praca...
To przyjemność
Twój sukces...
To nasz cel
Przeglądając niniejszy serwis internetowy, akceptujesz pliki cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.